Wednesday, December 2, 2020

Naliehavé

Google Forms
Bol by som rád, keby ste mi umožnili prostredníctvom tohto média požiadať o vašu spoluprácu a zabezpečiť si príležitosť investovať s vami vo vašej krajine. Mám značný skrytý kapitál; čestne zdedený po mojom Nesmrteľnom otcovi (Dr. John Mark,), ktorého mienim investovať do akéhokoľvek výnosného a lukratívneho obchodného podniku, v ktorom by ste mali poradiť a uskutočniť uvedený podnik pre vzájomné výhody nás oboch.

Rád vám vyhradím túto úctu a príležitosť, ak si to želáte, chcem, aby ste si boli istí, že je všetko v poriadku a legitímne. Som sirota, ktorá v súčasnosti zostávam v jednom z hotelov tu dole kvôli veľkému tlaku, na ktorý narážam so svojimi príbuznými, zatiaľ čo nikto z mojich členov rodiny o mne nevie, ako vyzerám, keď som v tomto útlom veku sám.

1. Môžete mi čestne pomôcť ako vaša dcéra?
2. Môžem ti úplne dôverovať?
3. Koľko percent z celkovej príslušnej sumy oceníte, bude pre vás dobré, keď budú peniaze na vašom účte?

Zvážte to prosím a obráťte sa na mňa čo najskôr. Hneď ako od vás dostanem všetky informácie potrebné, okamžite vám poskytnem ďalšie informácie.

S Pozdravom,
Slečna žehnajúca John



Untitled form
Fill out form
Create your own Google Form

No comments:

Post a Comment

I'm going to risk taking comment moderation off for a bit, so if you're a web-bot, a robot, a bot-fly or a bottom-dwelling sediment-feeder, then please refrain from commenting.

Otherwise, have a go. S'fun.